عيد الاضحى المبارك

مواضيع تهمك

ركن مشاكل تصاميم الاستايلات اذا كان لديك مشكلة بالاستايل او بالمنتدي ضعها هنا فسوف تجد من يعطيك الحل بإذن الله ((ضع عنوان مناسب ووصف مختصر يوضح مشكلتك ))

[ طلب ]: دورة تعلم تصميم الاستايلات , ما المدة المطلوبة لتصميم استايل

السلام عليكم , قررات اني ارد لسكربت vb بعد تجربة جميلة كانت لسكربت xenforo لاكن الاستايلات هي السبب الوحيد للرجوع...

قديم 07-29-2017, 11:20 PM
المشاركة 11
S!L3NT H!LL
.:: كبار شخصيات المنتدى ::.
المنتدى مراقب من خلاله
  • S!L3NT H!LL غير متواجد حالياً
الإجابات المقدمة: 38
افتراضي رد: [ طلب ]: دورة تعلم تصميم الاستايلات , ما المدة المطلوبة لتصميم استايل
تاكيد لكلامك انا فعلا لاحظت ان كل المنتديات اللى حولت الى الزين فورو عدد زوارها قلة بشكل ملحوظ ومش عارف ايه السبب ؟
هل السبب الاستايل زى ما قولت ولا المنتديات راحت عليه ولا ولا مش عارف
صحيح والله , الزين فورو سكربت جيد في المميزات لاكن في التصاميم لا وميت لا , الاضافات ليس لها فائدة ,
والله انصحكم هنا في هيلبرنت عدم المجازفة للزين فورو , وبما ان ابو كريم بسم الله ما شاء الله مصمم هذا افضل حل لكم , عدد زواركم للمنتدى رائع جدا
هذه دلائل على كلامي
الاستايل ثم المحتوى .

قديم 07-29-2017, 11:26 PM
المشاركة 12
هيلبرنت
.:: رفيق درب ::.
  • هيلبرنت غير متواجد حالياً
الإجابات المقدمة: 493
افتراضي رد: [ طلب ]: دورة تعلم تصميم الاستايلات , ما المدة المطلوبة لتصميم استايل
اعتقد ان التحويل مستبعد لاسباب كتيرة ابو كريم قالها قبل كده فى مواضيع طرحت هنا من الاسباب دى

هو حاسس ان الاسكريبت كل شى فيه علشان تعمله لازم اضافة له.
تانى حاجة معظم الاكواد مرتبطة ببعضها فبقى صعب تفصل كود علشان تغير عليه وبالتالى تصميم استايل شبيه بهيلبرنت صعب جدا

قديم 07-29-2017, 11:29 PM
المشاركة 13
S!L3NT H!LL
المنتدى مراقب من خلاله
اعتقد ان التحويل مستبعد لاسباب كتيرة ابو كريم قالها قبل كده فى مواضيع طرحت هنا من الاسباب دى

هو حاسس ان الاسكريبت كل شى فيه علشان تعمله لازم اضافة له.
تانى حاجة معظم الاكواد مرتبطة ببعضها فبقى صعب تفصل كود علشان تغير عليه وبالتالى تصميم استايل شبيه بهيلبرنت صعب جدا
صحيح وهذا افضل حل والله , يعني بخصوص تنشيط المنتدى مثلا ابو كريم يخصص كل اسبوع يوم واحد لانشاء استايل بفكرة جديدة , راح تاخذ وقت منه وطبعا هذا الافضل
للاسباب التالية
الدقة في العمل
وعدم تنويع الاستايل كل شهرين او ثلاثة

قديم 07-29-2017, 11:36 PM
المشاركة 14
S!L3NT H!LL
المنتدى مراقب من خلاله
هل تصدق الاستايل الموجودة صوره في الموضوع احاول ان اوصل له من سنين عديدة هههههههههه
لاكن يكون خاص او انا الاستايل غير متوفر للبيع
وللتطلب من استضافة ترايدنت التصميم , الاسعار خيالية جدا ....

قديم 07-30-2017, 01:10 AM
المشاركة 15
abo-karim
.:: Administrator ::.
  • abo-karim غير متواجد حالياً
الإجابات المقدمة: 181
هل تصدق الاستايل الموجودة صوره في الموضوع احاول ان اوصل له من سنين عديدة هههههههههه
لاكن يكون خاص او انا الاستايل غير متوفر للبيع
وللتطلب من استضافة ترايدنت التصميم , الاسعار خيالية جدا ....

الاستايل اللى انت واضع صور له بـ 50 دولار معروض للبيع فى موقع عراق تيم

اما بخصوص التحويل للزين فورو الامر مستبعد جدا الان رغم انى ارى فيه مميزات والسبب فى عدم التحويل هو عدم القدرة الى الرجوع الى اسكريبت الفى بى بعد التحويل لو تم التطوير واصبح فيه مرونه لا مانع من التجربة لكن الان صعب.

اما بخصوص عدد الزوار انت محق الاستايل الجميل يجذب الزوار بس المعادله صعبه لان الاستايل الغير متوافق مع شاشات العرض جوجل لا يحبه + محتوى جيد حتى جوجل يراك بشكل جيد شاهد هيلبرنت تقدم خلال 15 يوم بمعدل درجة للدومين اثورتى فاصبحنا من 20 الى 21 وايضا البيج اثورتى من 23 الى 24 ده من خلال مجهودنا هنا والمواضيع الحصريه وانشاء الله الى الامام بكم

قديم 07-30-2017, 12:53 PM
المشاركة 16
S!L3NT H!LL
المنتدى مراقب من خلاله
الاستايل اللى انت واضع صور له بـ 50 دولار معروض للبيع فى موقع عراق تيم

اما بخصوص التحويل للزين فورو الامر مستبعد جدا الان رغم انى ارى فيه مميزات والسبب فى عدم التحويل هو عدم القدرة الى الرجوع الى اسكريبت الفى بى بعد التحويل لو تم التطوير واصبح فيه مرونه لا مانع من التجربة لكن الان صعب.

اما بخصوص عدد الزوار انت محق الاستايل الجميل يجذب الزوار بس المعادله صعبه لان الاستايل الغير متوافق مع شاشات العرض جوجل لا يحبه + محتوى جيد حتى جوجل يراك بشكل جيد شاهد هيلبرنت تقدم خلال 15 يوم بمعدل درجة للدومين اثورتى فاصبحنا من 20 الى 21 وايضا البيج اثورتى من 23 الى 24 ده من خلال مجهودنا هنا والمواضيع الحصريه وانشاء الله الى الامام بكم

كلامك سليم والله يا خوي ,
بخصوص الاستايل صحيح معروض بس قال لي ممسوح من جهازة وما بقدر يبيعني ياه
والاستايل الاخر مبيوع
ههههههههههههه
حظي 100/100

قديم 07-31-2017, 08:14 AM
المشاركة 17
عابر سبيل
.:: عضو فعال ::.
  • عابر سبيل غير متواجد حالياً
الإجابات المقدمة: 1
Cry رد: [ طلب ]: دورة تعلم تصميم الاستايلات , ما المدة المطلوبة لتصميم استايل
تاكيد لكلامك انا فعلا لاحظت ان كل المنتديات اللى حولت الى الزين فورو عدد زوارها قلة بشكل ملحوظ ومش عارف ايه السبب ؟
هل السبب الاستايل زى ما قولت ولا المنتديات راحت عليه ولا ولا مش عارف
المشكل في الستايل أخي
هو الاساسي فبدونه تخسر جميع زوّارك

قديم 07-31-2017, 11:11 AM
المشاركة 18
S!L3NT H!LL
المنتدى مراقب من خلاله
المشكل في الستايل أخي
هو الاساسي فبدونه تخسر جميع زوّارك
صحيح ياغالي اسال مجرب ولا تسال حكيم
اخوي بخصوص تحويلك الزين فورو حول لاكن خذ باك اب قبل التحويل
حتى لا تندم مثلي وتحذف المنتدى كاامل .

قديم 05-21-2021, 07:42 PM
المشاركة 19
كريم بريك
.:: عضو مشارك ::.
  • كريم بريك غير متواجد حالياً
افتراضي رد: [ طلب ]: دورة تعلم تصميم الاستايلات , ما المدة المطلوبة لتصميم اس
والله انا اول مره اقرى موضوع كامل بس فعلا كلام الأخ S!L3NT H!LL

انه المنتدى أول شىء يجذب الاهتمام ليه الاستايل ودا بسببة انا قافل المنتدى بتاعى بقالى شهر

بدور ع استايل او بحاول اجمع الافكار عشان اصمم استايل للزين فورو لأن هما 4 استايلات اللى مووجودين

فى معهد زين العربية وفى المنتدى هنا ومفيش اى استايلات تانية ودا بسبب الدعم الدعم اهى شىء عنده الفلوس

ودا عكس الفى بى استايلات لا حصر لها واضافاته روعه الصراحة انما الزين فورو لو عمل اضافة مجانيه يعمل قصادها 5 بفلوس

مغلق

العلامات المرجعية

[ طلب ]: دورة تعلم تصميم الاستايلات , ما المدة المطلوبة لتصميم استايل