عيد الاضحى المبارك

مواضيع تهمك

ركن مشاكل وطلبات المنتديات :: لديك مشكلة او طلب بالمنتدي ضعها هنا فسوف تجد من يعطيك الحل بإذن الله ((ضع عنوان مناسب ووصف مختصر يوضح مشكلتك ))

الاستفسار حول اعدادات vBSEO

السلام عليم ورحمة الله اسعد الله اوقاتكم بكل خير . حبيت اسفسر عن اعدادات vBSEO انا لدي اعدادات تحمل في الروابط html...

احصائياتى

الردود
4

المشاهدات
1148
S!L3NT H!LL
.:: كبار شخصيات المنتدى ::.
المنتدى مراقب من خلاله
الإجابات المقدمة: 38
  • S!L3NT H!LL is a jewel in the roughS!L3NT H!LL is a jewel in the roughS!L3NT H!LL is a jewel in the roughS!L3NT H!LL is a jewel in the rough

• S!L3NT H!LL غير متواجد حالياً

+التقييم
76

الاقامة
الامارات العربية المتحدة

نظام التشغيل
windows 8.1

04-07-2018, 07:42 PM
المشاركة 1
04-07-2018, 07:42 PM
المشاركة 1
exclamationpoint تمت الإجابة الاستفسار حول اعدادات vBSEO
السلام عليم ورحمة الله
اسعد الله اوقاتكم بكل خير .
حبيت اسفسر عن اعدادات vBSEO
انا لدي اعدادات تحمل في الروابط html
على الاقسام بهذا الشكل
f14/
مثلا في الاعلى .
الاعداد كان جهد خاص مني انا وبعدها تم تقديم الاعدادات لفريق الدعم الفني الخاص بترايدنت
وقالولي الاعددات سليمة ومافيها اي مشكلة .
لاكن الان اخذت اعدادات من شركة استضافة عادية قالولي انها بتحسن الارشفة وبتعطيك اقل لود على السيرفر
طبعا بس ركبتها الاقسام صارت تحمل ايضا html
مثلا
كود:
www.yoursite.com/vb/f14.html
والروابط الثانية نفس الشي كله html
طبعا بس شفت كذا الاعدادات ع السريع وقفت الهاك ورجعت ركبت اعدداتي القديمة لئنها مؤرشفة بهذا الشكل

الان برايكم ما الاعداد الافضل والله تحيرت في هذا الهاك جاب لي وجع راس المشكلة انا مركبه لئنه فعلا فادني جدا بس متعب جدا

التعديل الأخير تم بواسطة هيلبرنت ; 04-07-2018 الساعة 11:19 PM
أفضل جواب - كتبه هيلبرنت
بخصوص الاعدادات اعتقد ان افضل اعدادت كانت للاخ Genx اللى كان فى ترايدنت اما بخصوص ان فى اعدادات توفر موارد السيرفر اعتقد لا لان ده شغل مواقع اشهار تحى اكثر ما تشتغل اعتقد اللى ممكن يوفر معاك موارد هو امتلاكك نسخة صحيحة مش منزوعه بس فين دلوقت مش هتلاقيها
قديم 04-07-2018, 11:32 PM
المشاركة 2
هيلبرنت
.:: رفيق درب ::.
  • هيلبرنت غير متواجد حالياً
الإجابات المقدمة: 493
افتراضي رد: الاستفسار حول اعدادات vBSEO
بخصوص الاعدادات اعتقد ان افضل اعدادت كانت للاخ Genx اللى كان فى ترايدنت اما بخصوص ان فى اعدادات توفر موارد السيرفر اعتقد لا لان ده شغل مواقع اشهار تحى اكثر ما تشتغل اعتقد اللى ممكن يوفر معاك موارد هو امتلاكك نسخة صحيحة مش منزوعه بس فين دلوقت مش هتلاقيها

قديم 04-08-2018, 06:40 PM
المشاركة 3
S!L3NT H!LL
المنتدى مراقب من خلاله
والله انا الاعدادات نفس جينكس ولاكن الروابط مختلفة اضفت للمواضيع html ودعم الفني الخاص بترايدنت قالي الاعدادات مافيها اي خطا ومناسبة للموقع ,
ايضا الاعدادات حطيتها بدقة بعد ماشفت مواضييييع كثيرة ولاكن دوخت والله من هالموضوع باختصار هاك vbseo شكل الروابط غير مهم بقدر ظبط الاعدادات كل موقع حاط شكل والارشفة ممتاة لديهم.

قديم 04-08-2018, 07:03 PM
المشاركة 4
هيلبرنت
.:: رفيق درب ::.
  • هيلبرنت غير متواجد حالياً
الإجابات المقدمة: 493
والله انا الاعدادات نفس جينكس ولاكن الروابط مختلفة اضفت للمواضيع html ودعم الفني الخاص بترايدنت قالي الاعدادات مافيها اي خطا ومناسبة للموقع ,
ايضا الاعدادات حطيتها بدقة بعد ماشفت مواضييييع كثيرة ولاكن دوخت والله من هالموضوع باختصار هاك vbseo شكل الروابط غير مهم بقدر ظبط الاعدادات كل موقع حاط شكل والارشفة ممتاة لديهم.
طبعا كلامك صح مائه بالمائه شكل الروابط مش مهم الاهم كفاءة الاعدات هى اللى هتجلب العناكب وهاك الفيبسيو لا يعلى عليه

قديم 04-08-2018, 07:33 PM
المشاركة 5
S!L3NT H!LL
المنتدى مراقب من خلاله
طبعا كلامك صح مائه بالمائه شكل الروابط مش مهم الاهم كفاءة الاعدات هى اللى هتجلب العناكب وهاك الفيبسيو لا يعلى عليه
بارك الله فيك , هيلبرنت بخصوص الاعدادت راح انزلها الان ان شاء الله ,
لاكن سؤال لو هاك vbseo مرخص كيف اقدر اعرف اذا منزوع او لا .

اضافة رد

العلامات المرجعية

الاستفسار حول اعدادات vBSEO