عيد الاضحى المبارك

مواضيع تهمك

ركن تطوير منتديات vb3.8.0 القسم خاص بتطوير منتديات الجيل الثالث ويمنع منعاً باتاً.. كتابة اي موضوع يهتم بمشاكل المنتديات (( يمنع وضع نسخ vBulletin ))

كود الاحصائية الخاص بموقع هيلبرنت بس بنكهه غير 2017

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتو بعد اذن هلبرنت الذي ابدع في كل ما قدم من مجهود رائع في كثير من المواضيع التي...

قديم 01-17-2017, 01:10 AM
المشاركة 21
هيلبرنت
.:: رفيق درب ::.
  • هيلبرنت غير متواجد حالياً
افتراضي رد: كود الاحصائية الخاص بموقع هيلبرنت بس بنكهه غير 2017
ها خلصتو الخلاف ولا لسه عموما الغلط منى انا لانى قمت باضافة ردى بدون مراجعه وعليه ابو كريم رد من غير مايبص ولايفحص الكودعلشان شاف ردى

خلونا هنا انا شايف ان صاحب الموضوع حط موضوع والمشاركة اللى بعدها صاحب الكود حط رابط المشاركة والاكواد اللى فيها اسم موقعه يعنى اعتقد كل واحد عمل اللى فى نفسه

من غير مايستنى قررنا احنا ؟

قديم 01-17-2017, 01:49 AM
المشاركة 22
WRONG WAY
.:: عضو مشارك ::.
  • WRONG WAY غير متواجد حالياً
افتراضي رد: كود الاحصائية الخاص بموقع هيلبرنت بس بنكهه غير 2017
ها خلصتو الخلاف ولا لسه عموما الغلط منى انا لانى قمت باضافة ردى بدون مراجعه وعليه ابو كريم رد من غير مايبص ولايفحص الكودعلشان شاف ردى

خلونا هنا انا شايف ان صاحب الموضوع حط موضوع والمشاركة اللى بعدها صاحب الكود حط رابط المشاركة والاكواد اللى فيها اسم موقعه يعنى اعتقد كل واحد عمل اللى فى نفسه

من غير مايستنى قررنا احنا ؟
اخى هيلبر نت ,,
اولاً لقد سبق واعتزرت لابو كريم فى موضوع بركن الشكاوى ,, ستجده على الرابط التالى ,, الاخ ابو كريم لحظة من فضلك ,, عن محاكاتى للقالب ويمكنك مقارنة تصميمى بتصميم ابو كريم فـ هو مختلف تماماً مما يبعد عنى شبهة سرقة مجهود الاخ ابو كريم نهائيا . فـ كل الفكرة انى قمت بعمل تصميم مشابه لا اقتباس لاكوادكم او نسخها او ما شابه ! .
ثانياً الاخ جوجل يدعى بانه هو المصمم وتجد ان جميع الكلاسات الموجودة فى تصميمه تكاد بل بالطبع هى نفس الكلاسات الموجودة فى تصميمى بتغيير EGY الى usp0 مع نفس ترتيب الكلاسات فى التوزيع بالـ CSS .
فقط هذا هو سبب الخلاف ليس الا !

اضافة رد

العلامات المرجعية

كود الاحصائية الخاص بموقع هيلبرنت بس بنكهه غير 2017