عيد الاضحى المبارك

مواضيع تهمك

ركن تطوير المواقع قسم يختص بشرح التركيب و الترقية و الإضافات و القوالب وملفات التعريب لبرنامج الووردبريس ومدونة بلوجر.

ارخص استضافه ويب مدفوعه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته في ناس كتير جدا بتحاول تعمل موقع لكن مش بتحب يكون استضافه مجانيه لانه بتقفل...

احصائياتى

الردود
1

المشاهدات
976
Mohamed yasser
مشرف قسم تطوير المواقع
.:: مطور لغة PHP ::.
  • Mohamed yasser is just really niceMohamed yasser is just really niceMohamed yasser is just really niceMohamed yasser is just really nice

• Mohamed yasser غير متواجد حالياً

+التقييم
76

الاقامة
ام الدنيا مصر

نظام التشغيل
Other

05-31-2019, 03:53 AM
المشاركة 1
05-31-2019, 03:53 AM
المشاركة 1
افتراضي ارخص استضافه ويب مدفوعه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
في ناس كتير جدا بتحاول تعمل موقع لكن مش بتحب يكون استضافه مجانيه لانه بتقفل من فتره قصيره بدون تنبيه او تحذير
انا الاستضافه ده بتسخدمه ليه 3 شهور ومشاء الله عليه ولابتهنج ولا بتعمل اي حاجه حاجه ذي الفل

الاسعار
- في الشهر (1 دولار)
-في السنه (5 دولار)
-امكانيات غير محدوده من المساحه والرامات في الشهر ب($4.75)

رابط الموقع
كود PHP:
https://www.sluhosting.com/ 
طبعا 5 دولار مش حاجه في السنه مش ذي الاستضافات العربيه الي بتوصل فوق ال15دولار في السنه (فوق 200جنيه مصري)
والدعم الفني تعبان جدا جدا انا والله بكلمكم كده لاني مجرب الاستضافات العربيه قبل كده طبعا محدش يفكر انه يشتري من شركه vpscairo الشركه مش نصابه
لكن الخدم الدعم الفني بتاعه سي جدا انا قعد اتصل بيهم يوم كامل وربنا محد رد هههههههههه اكثر من 50 اتصال بالتليفون

شركة sluhosting
الي هي الربط الي فوق
انا في بداية اول اسبوعين كنت كل ماخلص مشكله ارجع اكلمهم في الدعم الفني وخدمه والله خدمه كويس ودعم فني كويس
الموقع مش عربي بس كنت بكلمهم عربي وهم يترجموا ياعني لو موقع تاني يقولك اكتب انجليزي مش بفهم عربي

الخلاصه الشركه ده رخيصه جدا جدا وخدمه ممتازه + موثوق فيه
انا داخل علي 3 شهر مستعمله
وانا بنصح الي يفكر يشتري استضافه مدفوعه يروح لشركه ده

قديم 05-31-2019, 10:54 AM
المشاركة 2
هيلبرنت
.:: رفيق درب ::.
  • هيلبرنت غير متواجد حالياً
افتراضي رد: ارخص استضافه ويب مدفوعه
انا زرت الموقع بتاعم بعد موضوعك وفعلا شركة ممتازة

بس استاضفة 5 دولار فى الشهر اللى تقريبا ارخص من الدومين فيها مشكلة وهى ان الترافيك محدودة جدا 5 جيجا وطبعا دى مشكلة لو موقع كبير

الافضل هى استاضفة 1 دولار بالشهر لان الترافيك او الباندويث حوالى 100 جيجا وده رقم محترم جدا ومساحة تخزين 10 جيجا

اضافة رد

العلامات المرجعية

ارخص استضافه ويب مدفوعه