قديم 05-11-2019, 12:28 PM
المشاركة 9
abo-karim
.:: Administrator ::.
  • abo-karim غير متواجد حالياً
افتراضي رد: حل مشكلة التصاريح لل ftp لموقع على لوحة centos web panel
ليه انا حاجز سيرفر باختصار
كان عندي 2 دومينات وعندي ريسلر وادفع كل سنة 250 دولار ( اكيد السعر يستاهل وخصوصا بان الدعم والسي بنل معاك طول الخدمة )
وبعدها كنت حابب اشتغل في عالم الاستضافة المشتركة فحجزت سيرفر vps السعر السنوي 330 دولار ( اكيد السعر يستاهل وخصوصا بان الدعم والسي بنل معاك طول الخدمة )
( للاسف فشلت في التعامل معه وكنت كلما اجرب اخرب هههه وكلما احاول احل مشكلة اخربها وصاحب الاستضافة بارك الله فيه وجزاه الله كل الخير كان يعلمني)
ولانه كنت وما زلت فاشل ما شتغلت في عالم الاستضافه وابتعدت ...
وبعدها قررت ان اعود( ولكن ليس للعمل , لمواقعي فقط ) وجدت الاسعار هية هية
فقررت ان اعتمد على نفسي ( وخصوصا باني احب الحرية ) واحجز و بدات بدومين والان معي 3 هههه
الان السعر السنوي 65 دولار ( لو حضرتك من خارج الاتحاد الاوروبي السعر السنوي 54 دولار ) للسيرفر بدون سي بنل وبدون دعم ...

وهذه المواصفات للسيرفر تبعي https://www.first-root.com/server/vp...tn-panel-start
( للتحويل من اللغة الالمانية الى الانجليزية اعلى يمين الشاشة, بامكانك تغييرها للانجليزية)

طبعا اكيد حضرتك تعرف اسعار الاستضافه المشتركة لموقع واحد كم سعرها
جميل بس لو حصل اى شى انت بتقول انهم بيخدو مبلغ نظير حل اى مشكلة غير لو انت على استضافة مشتركة لن يتقاضو شى كالما السبب من عندهم.

ليه هارج الاتحاد الاروبى السعر اقل؟

هل بحجز للسيرفر ده وتركيب لوحة مجانية عليه تستطيع ادارى المساحة من توزيع مساحات لدومينات اخرى او انك تضبط الباندويث؟

نتمنى الاخ مالك يشاركنا الموضوع