عيد الاضحى المبارك

مواضيع تهمك

ركن شروحات الاستضافة والنطاقات هذا القسم ليس تجارياً. لقد خصص للحديث حول استضافة المواقع بكافة أنواعها من خلال دروس مميزة

اريد حجز استضافة تكون رخيصة

السلام عليكم اريد حجز استضافة تكون رخيصة وجيدة لكي انشئ منتدى جامعي وادا امكن اريد حجزها لمدة شهر لاجربها...

احصائياتى

الردود
3

المشاهدات
1524
YAMI DZ
.:: عضو مشارك ::.
  • YAMI DZ is a name known to allYAMI DZ is a name known to allYAMI DZ is a name known to allYAMI DZ is a name known to allYAMI DZ is a name known to allYAMI DZ is a name known to all

• YAMI DZ غير متواجد حالياً

+التقييم
132

الاقامة
Algerie

نظام التشغيل
windows 7

01-12-2018, 01:11 PM
المشاركة 1
01-12-2018, 01:11 PM
المشاركة 1
sun اريد حجز استضافة تكون رخيصة
السلام عليكم

اريد حجز استضافة تكون رخيصة وجيدة لكي انشئ منتدى جامعي وادا امكن اريد حجزها لمدة شهر لاجربها وبعدها اقوم بحجز لسنة وشكرا لكم

والرجاء منكم شرح كيف اقوم بانشاء المنتدى من الاول

قديم 01-12-2018, 10:39 PM
المشاركة 2
abo-karim
.:: Administrator ::.
  • abo-karim غير متواجد حالياً
افتراضي رد: اريد حجز استضافة تكون رخيصة
لو موقع تعليمى تقدر تحجز فقط دومين بواحد دولار وتربطه بمدونة بلوجر ليها مميزات كثيره

اولا صورك هتكون بتاعت مدونتك انت ومتحمله على مدونتك قصدى سيرفرات جوجل يعنى لاهتتمسح ولا موقع اخؤى هيكسب بيج رانك على حسابك (اقصد مراكز رفه الصور والملفات) ودى ميزه مهمه لانك بعد ماهتشترى استضافة ستجد انك بحاجة لمركز رفع لو انت حابب موقعك يكون محترم
2- ارشفه ممتاز بدون تعب هتحط الموضوع من هنا ستجده بالصفحة الاولى من هنا ماهى جزء من جوجل
واشياء كثير

لكن لو حابب استضافة رهيصة جرب مربع او محجوز او hostinger.ae

قديم 01-13-2018, 02:30 AM
المشاركة 3
YAMI DZ
.:: عضو مشارك ::.
  • YAMI DZ غير متواجد حالياً
لو موقع تعليمى تقدر تحجز فقط دومين بواحد دولار وتربطه بمدونة بلوجر ليها مميزات كثيره

اولا صورك هتكون بتاعت مدونتك انت ومتحمله على مدونتك قصدى سيرفرات جوجل يعنى لاهتتمسح ولا موقع اخؤى هيكسب بيج رانك على حسابك (اقصد مراكز رفه الصور والملفات) ودى ميزه مهمه لانك بعد ماهتشترى استضافة ستجد انك بحاجة لمركز رفع لو انت حابب موقعك يكون محترم
2- ارشفه ممتاز بدون تعب هتحط الموضوع من هنا ستجده بالصفحة الاولى من هنا ماهى جزء من جوجل
واشياء كثير

لكن لو حابب استضافة رهيصة جرب مربع او محجوز او hostinger.ae
شكرا لردك اخي , انا عندي خبرة في المدونات لكن المنتديات لا توجد خبرة في التثبيت عندي خبرة فقط في ادارة كنت من قبل مشرف , انا اريد الموقع يكون جمعي يعني بها كليات والتمارين وحلها بماذا تنصحني هل تنصحني بمدونة او ب منتدى vb

قديم 01-13-2018, 07:24 PM
المشاركة 4
هيلبرنت
.:: رفيق درب ::.
  • هيلبرنت غير متواجد حالياً
شكرا لردك اخي , انا عندي خبرة في المدونات لكن المنتديات لا توجد خبرة في التثبيت عندي خبرة فقط في ادارة كنت من قبل مشرف , انا اريد الموقع يكون جمعي يعني بها كليات والتمارين وحلها بماذا تنصحني هل تنصحني بمدونة او ب منتدى vb
بص ياباشا كلامك كده اختلف يعنى ازاى محتاجة استضافة خيصه وفى نفس الوقت عايز تهمل فيها امتحانات ودورات ودروس انت محتاج استضافة محترمه ده لو مكانتش تحجز سيفر حاص علشان ترفع صور وامتحانات وكتب ومذكرات عاود التفكير فى المشروع لو حجزت استضافة كبيره يبقى عليك بتركيب منتدى لانه عبارة عن مجتمع ضخم

وفقك الله

اضافة رد

العلامات المرجعية

اريد حجز استضافة تكون رخيصة