الموضوع: [ نقاش ] : ما رايكم فى معهد ترايدنت
قديم 06-11-2021, 02:22 PM
المشاركة 19
UnName
مشرف قسم تطوير المنتديات
.:: مطور منتديات الـ vBulletin ::.
  • UnName غير متواجد حالياً
افتراضي رد: ما رايكم فى معهد ترايدنت
خمس سنوات من يوم ما سجلت فى هيلبر نت تقريبا مافتحتش غير مرة او اتنين,, لكن المهم ~
انا فى فترة من الفترات صممت نسخة طبق الاصل من استايل ترايدنت ولو بحثت فى جوجل باسم استايل ترايدنت هتلاقى الصور والمواضيع الخاصة بالنشر وبيعت منه نسخ كتيرة لاكتر من سنتين ومنتديات كبيرة ولها اسمها اشترت منى وبدون ذكر اسماء لانى مش على دراية بقوانين وخصوصية هيلبر نت ومش على علم هل ده متاح ولا لا لكن جات فترة من الفترات لاقيت حسابى على ترايدنت محظور من اضافة مشاركات ومواضيع ولما حبيت استفسر عن السبب الرد انهم انهم عرفوا انى مصمم نسخة من الاستايل الخاص بيهم بل وتفوق امكانيات الاستايل بتاعهم من حيث السرعة فى فحص جوجل غالبا وصلت 90% و 95% فى حين ان الاستايل الخاص بيهم لا يتعدى ال 60% فى الفحص فى تصفح الجوال والديسك توب ومن هنا بدأ الحوار بينى وبين ادارة ترايدنت والموضوع كان هيوصل معايا لمسائلة قانونية بسبب استايل تافه.
انت بتستخدم لوجو مسجل تحت اسم شركة ترايدنت مش منتدى او معهد ترايدنت واعتقد ان تركى الودعانى كتب موضوع بالكلام ده ان اللوجو تم تسجيله رسميا كشركة او ما شابه مش متذكر الكلام بالنص لكن انت لحد الآن ترايدنت ماتعرفش عنك حاجة بس بمجرد ما يشموا خبر عنك هتدخل فى حوارات.
انا مش بحبطك او بهددك انت حر اللهم بلغت اللهم فاشهد
اولان اشكرك على ردك
تانى حجة الوجو بتعهم حرف a انا حرف e انا مغير شكل الوجو اما طريقه التصميم هيا هيها